” Hanya kerana sy sarat mengandung, suami memilih utk menyetubuhi prm lain “

Gambar sekadar hiasan : min hidekn profin sye ..haii warga KRT semua beberapa hari lalu saya ada post mengenai saya kahwin dah 7 tahun,,sekarang mengandung anak kelima yg mana bulan 10 saya akan melahirkn dan suami pula cur4ng dibelakang saya serta terlanjur dengan ex gf dia …Kemarin bergaduh besar suami p3luk saya sekuat2 nya , meminta maaf dan berkali2 menc1um dahi saya .. saya hanya mampu menagis , meraung sekuat hati dan melutut di kaki suami .. saya paksa suami untuk beritahu apa salah silap saya dan kekurangan saya sampaikan suami CUR4NG d’belakang saya … mula2 tiada jawapan namun dengan desakan bertalu2 baru suami bersuara ..

suami cakap saya tiada kekurangan , cukup dalam MELAYANI DIA , ANAK2 dan SEGALA NYA , cuma sejak akhir tahun2 lepas dia terjumpa ex gf suami dan berbagi nombor hp sejak itu suami mula berubah dan rasa seperti bujang , mula2 berkawan lepas tuh bercinta semula alang2 ex suami tak kahwin lagi , kerap keluar bersama tuh yang mereka hanyutt serta terlanjur ..

suami mula rasa seronok dan akhir nya suami lupa siapa dia .. suami jujur dia terlanjur dengan ex gf dia sejak 2 bulan lepas ,, nak bersama saya suami rasa kurang selesa sebab saya sedang sarat mengandung , perut pun makin bulat membesar dan kedepan jadi sukar untuk dia menyetubuhi saya ….

ntah kenapa waktu suami saya cakap macam tu saya tak boleh terima .. saya terus sambut tangan suami c1um , mintak maaf dan mintak suami untuk mencer4ikan saya talak 3 lagi bagus saya terima .. saya hanya mampu cakap dekat suami hanya kerana saya sarat mengandung suami memilih untuk menyetubuhi perempuan lain

hanya kerana perut saya semakin membulat dan membesar suami lebih memilih untuk puas kan diri nya bersama perempuan lain ,,, hanya kerana saya mengandungkan anak dia ,,, hanya kerana ituu ..sumpahhh demi allahh saya tak boleh terima langsung alasan suami .. kalau alasan suami rasa terabai , kurang layanan , saya menderhaka saya masih boleh terima … rasa marah , geram , rasa nak membnuh mula menguasai diri .. syukur saya masih waras dan boleh kawal perasaan ..

saya bersyukur kerana allah memberi saya rezeki kesuburan dan mudah untuk mendapatkan zuriat … ada sesetengah p4sangan menunggu bertahun2 untuk dapatkan zuriat tidak beruntung seperti kami … dulu tiap kali lepas melahirkan saya nak merangcang tetapi suami tak izinkan untuk makan pil atau sebagai nya , pakai k0ndom suami cakap tak puas , nak rangcang sendiri bile suruh buang luar suami terlepas dalam

dah jadi macam ni apa semua salah saya. apa saya yang tak pandai merangcang dan jaga tubuh. saya tahu ini dugaan buat saya allah tak akan bagi ujian ni kalau saya tak mampu .. mungkin ada hikmah di sebalik dugaan ini …. setiap manusia buat kesilapan kan dan dari kesilapan itu lah kita belajar ..

saya harap suami belajar banyak bende dengan apa yang dah jadi sekarang ni ..
untuk anak kelima ni satu persiapan pun saya belum buat lagi dari baju baby , sarung kaki tangan , bedung , pampes , barang mandian set bersalin satu pun saya tak beli lagi dan siapkan .. baju anak2 saya lepas semua saya dah bagi orang sebab ada yang lebih memerlulan so saya bagi lah

bulan 8 ni gelap perkahwinan kami yang ke 7 tahun .. mungkin setakat ni saja lah jodoh kami .. saya nak pertahankan rasa s4kit … dahulu suami pernah cur4ng tapi tak pernah terlanjur dah saya beri peluang ke dua .. dengan kecur4ngan yang suami pernah buat lepas2 saya masih ingat sampai sekarang apa tah lagi kecur4ngan yang suami dah buat sekarang ni .. mesti saya akan ingat sampai akhir hayat saya .. jadi saya ambik keputusan undur diri ..

mungkin saya derhaka kerana meminta cer4i di waktu sarat hamil .. namun apa kan daya saya tiada kekuatann ..
di pendekan cerita sekarang saya sudah pun berada di rumah ibu bapa saya , peguam yang urus kan k3s saya adalah kakak saudara saya dan apa2 mengenai bayaran abang saya akan tangung semua nya , anak2 buat masa ni semua saya serah kan pada suami .. hari sabtu pagi tu jugak saya urus kan semua .. keluarga suami dan keluarga saya dapat tahu je perkara ni terus meng4muk besar dan ser4ng suami

hal tu sikit pun saya tidak masuk campur biar lah suami selesai kan .. sekarang saya cuma membawa diri , rehat dan tenang kan fikiran alang2 duedate saya semakin hampir .. anak2 saya serah kan pada suami sebab saya nak suami tahu dan rasa menjaga , mengurus , merawat seorang anak sangat2 lah tidak mudah apa kan lagi jaga 3,4 orang anak ..

kental tak kental saja lah hati menjaga mereka .. bila saya dah bersalin dan habis pantang saya rangcang nak berkerja .. lepas ekonomi saya dah utuh dan kukuh baru saya ambik hak jagaan anak2 sepenuh nya dan untuk anak kelima ni saya akan berikan pada adik saya .. adik saya kawin dah 4 tahun tetapi belum d’beri rezeki zuriat lagi .. barang2 keperluan baby dan pantang adik saya dan isteri nya akan beli dan uruskan.

Perkongsian yang sangat meruntun jiwa semua isteri yang membaca kisah dari wanita ini. Hanya kerana tubuh badan dan penampilan ketika mengandung suami sanggup cur4ng dan tidur dengan ex gf. Ternyata wanita ini sangat hebat kuat mengharungi setiap ujian ini dan bertindak bijak. PERKONGSIAN KISAH CUR4NG DI BAWAH AKAN LEBIH MEMBUATKAN RAMAI GERAM. 

Widya : Tahniah sis. Kerana memilih utk menyayangi diri. Anda berhak utk bahagia. Islam ajar suami utk menjaga isteri sebaik-baiknya bukan sebaliknya.. Inshaa Allah semoga Allah pelihara TT & anak-anak. Semoga dipermudahkan dlm urusan TT. Apapun.. sy doakan TT & semua anak-anak termasuk yg bakal dilahirkan dapat hidup bersama dgn bahagia.. perit hati bila terluk4.. semoga luk4 kembali sembuh. Setiap ujian insha Allah akan digantikan dgn bahagia.. doa banyak²..

Faziatul : Agaknya mmg nasib org perempuan dn isteri dilayan mcm sampah oleh suami kn..Aku baca cerita ni pun,jd sedih..Nasib org perempuan..bila nk merancang khamilan,suami x bg..X bg mkn pil..Bila suruh cara lain dkatanya x puas..Akhirnya mngandung..Bila ank dh 5,suami cur4ng..Punca cur4ng sbb perut isteri dah besar dn suami x selesa..Klu ko x selesa dgn perut bini,jgn la bg bini mngandung byk kali..Bini jd mcm tu,jd hodoh pun sbb suami jgk kn..Skrng,suh la skandal ko jaga semua anak2 ko..Ni namanya laki x guna..Lepaskn nafsu serakah sdiri..

Tika : Semoga sis kuat saya yang baca ni pun terasa apa suami puan buat tapi kita kena kuat demi anak semoga ada kekuatan dalam diri sis kami doakan sis tabah dengan ujian diberi Allah sayang Allah bagi ujian sebab sis kuat itu karma is real sis apa yang dia buat dekat sis dia akan dapat balik sebijik apa yang dia dah buat

Asya : Sis sorg yg tabah . . Smoga dipermudahkn segala urusan sis nanti , sis buat keputusan yg betul klau sy dlm keadaan sis sy pn xblh trima alasan mcm tu kej4m nya dia msa sis tngh sarat mngndung zuriat d4rah dging dia , dia snggp buat sis mcm tu . . Lelaki mcm tu x layak untuk hdup bsama sis . . Inyshallah u will deserve better sis .

Kisah ke 2 : assalamualaikum… tolong hide kan sy ye… sy bukan nk complaint ke..nk ngadu ke apa2… cuma nk mintak pendapat yang murni2 je ye..
citernya cmni, sy ni single mom ank 4… sy couple ngn ‘laki org’ ank 1 dh lbh dr setahun

pakwe sy ni xpenah abaikan ank bini dia… n memang dia akn utamakan dioryang lbh dr sy.. n sbb kan dia bertnggungjwb mcm tu la bt kan sy mkin syg… so,kmi jumpa pn sbb tempat keje yg sama n kdng2 ad jgk kuar mnum mkn sama2… so, nk dijadikan citer, pd bln julai, wife dia dpt tau psl kitorang… n diorang gaduh bsar sampai laki dia xg keje,mgkin nk pujuk wife dia kan…

wife dia pn ada msj sy, minta supaya jauhkn dr suami dia.. k, masalah sy adalah… kami dh tu, hubungan kami ni xkan kemana…mksudnya sy xminta dia nikah ngn sy, n dia pn xsmpai aty nk menduakan wife dia.. tp kami memang xblh nk putuskan hubungan kami..sbb perasaan makin menebal.. dh bnyk kli kami berusaha utk berjauhan, tp xlama..cuma pling lama brtahan sebulan je.. blh bg pendapat x, cmana nk handle k3s mcm ni.

Nampaknya makin ramai perempuan di luar sana tergilakan lelaki orang dan suka merebut kasih sayang k4umnya sendiri. K3s cur4ng sekarang semakin teruk apabila sampai sanggup menjandakan isteri sendiri kerana janda. Isu ini juga mendapat reaksi pan4s dadi netizen.

Maya :Cuba kau cite masalah kau ni dekat anak-anak kau. Bukan apa, otak budak-budak ni lagi bijak dari mak bapak. Maklum la, dah tua kadang otak dah tak berfungsi sangat. Kau rasa anak-anak kau tak jijik ke dengan apa kau buat Tak malu ke sebagai mak bila kau jadi bitch macam ni

Tolong ar, jangan jadi toxic parents yang bagi contoh tak helok kat anak. Anak dah 4 kot. Rumahtangga kau pun dah roboh, kau nak robohkan rumahtangga orang pulak? Bape ramai lagi masa depan anak kecik yang kau nak musnahkan hanya untuk kebahagiaan kau? Jadi mummy bagus la, duk dalam keranda diam2.

Shuwan : Berdosa besar awak jd penyebab kejatuhan m4sjid rumahtangga dorg. Kesian kt anak² jd m4ngsa melihat maksiat. Nauzubillah anak² awak pn terpeng4ruh hasil didikan buruk dr awak sendiri. Kalau awak mmg dah x tkt dosa api neraka, jgn heret org lain pulak.

Anna : Cinta itu mmg buta sy rasa awak kena jauhkan diri dr laki org tu dan sedar diri awak tu sapa jgn dok menggatai ramai lg yg single kt luar tu laki org jg awak nak erk, kalau aku bini laki tu kau dh lama aku hentak , so nasihat sy awak yg kena jauhkn diri dr laki tu jgn contact dia kalau klau x dpt jg silala mampus hidup pun menyakitkn hati org lain( isteri pakwe mu) tp yg pasti awak ni sundal dh tau laki org masih nk bercintan cintun mesej kol bgai ke pundek ea

Sue : Jgn jadi murah hny jadi penyedap lelaki yg dah ade isteri halal… Nilaikan diri..angkat martabat..jaga maruah…demi diri bergelar hamba..pilihlah jln utk menjadi sebaik-baik wanita …seorang ibu…hiduplah untuk mengejar Redha Allah…

Bayangkan anak perempuan Puan menjadi wanita simpanan atau bayangkan suami kpd anak perempuan Puan menduakannya…atau bayangkan anak lelaki Puan ada wanita simpanan…”Apa saja”…carilah asbab untuk melihat merasai memahami sisi kehidupan ini.