Suami ckp bersyukurlah dia main game dari main perempuan. Tp skrg prm dlm game tu akn jd madu sy

Foto sekadar hiasan. Assalammualaikum admin. saya baru berkahwin 2tahun dan dikurniakan seorang anak perempuan. Sejak suami saya aktif bermain game online, die jarang luangkan masa Bersama family. Anak pon die jarang sgt bermain, Pernah die cakap “bersyukurlah dia main game dari dia main perempuan” tapi sekarang perempuan dalam game lah punca kami bergadoh hampir setahun dan hampir juga berceraai.

Sepanjang tempoh pkp ni mmg kami sering bergadoh dan pernah ke mahkamah utk pengesahan lafaz ceraai kerana die tak sengaja lafaz dlm keadaan marah.

Saya tapis sorang sorang perempuan yang die chat diam2 dan akhirnya dia dapat tahu dan mengamok. Hp dan wallet dia tak izinkan saya usik. Sekarang die bercinta dengan seorg perempuan dalam in game.

Saya pernah chat gn perempuan tu tapi perempuan itu dengan bangga kata saya tak pandai jaga laki sebab tu suami saya pergi kat dia. Suami saya nak jadikan perempuan tu isteri kedua. Saya tak restu kerana anak kami masih kecil lagi.

Sya Cuma mintak die lepaskan saya jika die ingin berkahwin lagi. Saya bukan hramkan poligami Cuma saya belom sedia, baru sahaja kawin tak kan saya dah nk bermadu, masa dengan anak pon xde, inikan pula nak kawin lain.

Die mintak restu, selagi saya tak restu die akan layan saya seperti org luar. Mereka belom pernah berjumpa tapi suami lebih2 melayan die dari saya isteri.

Paling sedih dan terkilan bila saya request nak anak tambah lagi tapi suami akan cakap tunggu anak.dari bini No 2. Skitnya hati. suami beri duit belanja tiap bulan, tapi saya tak suka die mngungkit.

Buatkan saya mkin jauh hati. Pernah die kata saya munafik kerana solat tapi hati kotor dan hitam sebab marah kek4sih die.
Hati saya semkin tawar kerana die lebihkan perempuan tu dari saya isterinya kerana perempuan tu lebih cantik dan bekerjaya.

Saya juga bekerja, saya bersama lebih masa Bersama anak. Sekarang dia cakap saya tak layak menjadi ibu.

Suami tak nak ceraaikan sya, die suruh mintak fasakh kalau saya nk berpisah. Tapi saya takut die tuntut hak dan pisahkan saya saya dgn satu2 nya anak kami. CINTA SIBER suami.

KISAH KE 2. Suami saya kaki perempuan suka tengok benda tak senonoh. Kerana saakit hati dengan suami saya download apps tu dan saya pos gambar sekelip mata ramai je ramai lelaki chat nak kenal. Lepas itu suami…

Saya isteri curaang. saya seorang wanita bekerjaya. cutting badan dari xs to m/l selepas bersalin. tapi masih menjaga penampilan dan kemas. mempunyai sedikit rupa. sebab saya berumur lewat 20an.

ade bisness sendiri dan jugak kerja tetap dan saya jugak seorang isteri yang sangat setia pada mulanya. selepas beberapa tahun kawen saya dpt tangkap suami suka tengok video tak senonoh.

kami bergduh. macam biasa lelaki lpas kantoi msti la nanges2 mntk maaf ape semua. saya pendam dan saya simpan.
2nd saya ternmpk kat galeri gmbr die snap gmbr seluar bahagian kemaloan die.

saya tnye dan die kata mengaku die snap sebab nak hantar kt perempuan oputeh dlm apps dating oputeh tapi takjd send sebab die kata kononnya die tersedar silap die. kami gduh besar dan macam biasa menanges mohon maaf.

saya pendam dan saya simpan. 3rd die kantoi lg stalk gmbr perempuan kat fb. like semua gmbr perempuan tu. perempuan tu berbadan besar tapi berpakaian sksi. kalau saya punya gmbr payah betul die nak like.

dan die jugak add bnyk perempuan2 dkt fb sebab saya dpt tengok dri sejarah carian die. pastu die mntk maaf and uninstall fb trus. Saya pendam dan saya simpan.

4th die kantoi ade apps dating pulak. tapi kali ni apps dating. chat kotor2 dengan perempuan dlm tu. puji perempuan dlm tu wlaupun bdn perempuan tu berbadan gempal dri saya cume perempuan tu sksi. kami gduh besar sebab saya takdpt terima ayat die puji2 bdn permpuan lain macamtu skali.

kami bertengkar dan saya bawak diri dan book hotel. die tau saya book hotel sebab email saya die bole bukak so die dpt tau dri situ. dan die cume ckp die izinakan saya tido hotel tu. lgsung takde inisiatif nak pujuk or halang saya. saya pendam dan saya simpan. saya ajak jmpe kaunseling.

die setuju. dpn orang tu saya memang ade nmpk cara ckp die agak angkuh. die ckp die bosan kerja mlm jadi die buka semua tu untuk hil4ngkan bosan.

1 ayat die yang saya ingt smpai skrg die ckp kalau nak ceraai die bole bagi sebab kononnya die taknak jadi dayus bila isteri mintak ceraai tapi die taknak ceraaikan.

saya memang ade mntak ceraai sebab time tu saya terlalu kecewa dh bnyk kali die buat hal. tapi takde niat nak ceraai. niat saya nak die sedar.

tapi malah die bukan nak pertahanakan. tapi ckp cmtu. orang kaunseling takbg sebab katanya perkahwinan ni bole selamat lg. jadi saya simpan dan pendam sekali lg.

selesai sesi kaunseling kami setuju buka buku baru dan nak berbaik tiba2 taklama pastu saya terbaca wasap die merayu dengan seorang perempuan supaya mereka tetap berkawan. perempuan tu merajuk sebab kami berbaik dan takjadi ceraai.

rupenya die dh lama wasap dengan perempuan tu dan mase kami gduh die mengadu semua dengan perempuan tu.

patut die takkesah saya tido hotel sebab die bole contact perempuan tu tnpa halangan. dan sblum kantoi tu die jrg nak tido dkt bilik. duk kat ruang tamu smpai pg alasan main game.

lepastu kerap pos status sweet2 macam orang bercinta. tapi saya tak tnye die ape2 mase tu. saya pendam dan saya simpan.

time kantoi pasal perempuan tu saya macam hil4ng akal. saya mengmuk dan tampar die buat pertama kali. saya dh terlalu bnyk smpan dan pendam. die merayu mohon maaf.

die solat taubat dpn saya. saya masa tu rase betul2 tawar hati dan perasaan saya kosong. saya rase jijik dengan die.. saya solat tenangkan diri. esoknya saya ambil cuti shari tanpa saya bgtau die dan anak saya anta taska macam biasa. haritu saya nanges semahunya.

selepas shari tenangkan diri. saya wasap perempuan tu. janda anak 3. die cerita semuanya. mereka dh plan if kami berceraai mereka akan berkahwin.

patut la die dengan angkuh ckp nak ceraai mase kt kaunseling tu. lepas dgr tu kaki saya rase lembik. dunia rase bergoncang dengan kuat.

dada bagai ditikm2. takckup ke saya susah senang dengan die selama ni. kne hina hidup susah menumpang rumah orang. takckup ke pengorbanan saya selama ni? bg die anak lg.

Saya buat 2 kerja untuk ubah hidup dripda income bawah 2k skrg hampir 6k sebulan atas usaha saya. kali ni saya suruh lepaskan saya. dan kawen dengan janda tu. die taknak. die buat macam2 untuk ambil hati saya tapi hati saya da tawar.

Kerana saakit dengan suami saya download apps deting lepastu saya pos gambar saya dalam sekelip mata ramai je ramai lelaki chat nak kenal.

saya layan sekejap je sebab saya rase itu bukan diri saya. saya kekok. tapi ade dlm ramai2 tu ade sorang yang betul2 try hard dptkan saya. jd akhirnya saya lyn chat die.

saya lyn die nak taknak je tapi die buat macam2 untuk ambil hati saya. saya mula selesa. ya saya hanyut dibuai kata2 sweet indah dri die. sebab saya takdpt semua tu dri suami sndri. kami decide tuk jmpe. saya bawa seorang teman mase jmpe.

start dari tu saya tengok die betul2 obses dengan saya. die bg macam2 hadiah dan hantar suprise kt tmpt kerja saya. saya yang mulanya geli jadi terharu dan rase diri ni ade nilai bila orang obses dengan saya. saya rase macam dihargai buat pertama kalinya. tapi saya taknak bnde ni pergi jauh sebab saya niatnya nak saakitkn hati suami je.

bukan nak berscandel betul2. Saya terus terang pd die yang saya dh bersuami dan situasi sbnr pd die tapi pada mulanya die macam marah tapi lepastu die kata die tak bole nak lupakan saya macamtu je. die sggup tggu saya.

die buat macam2 untuk ambil hati saya dan pujuk hati luuka saya, sementara suami saya yang sepatutnya pujuk hati saya buat keras membatu je alasan takpndai pujuk sweet2. pdhal pujuk rayu perempuan lain hebat je saya tengok.

saya kalah dengan layanan manja die. die buat hati luuka saya terubat. saya terbawa2 kemanjaan saya dengan die bila dengan suami.

suami pun pernah tegur saya manje semacam. sebab saya rase saya wanita yang sedang bahagia sebab dpt layanan cmtu smpa.

die buat saya lupe kesaakitan tu. kami kerap jmpe dan die bg saya macam2 hadiah dan layanan die terlalu istimewa. hari2 ade je bnde buat saya senyum. die layan saya macam baby. ape saya nak and perlukn die selalu beri dan usaha cari.

tapi bila dengan suami saya semua saya kne cari sndri. beza sangat. tapi hati saya ttapi cintakan suami saya wlaupun die macam tunggul kayu yang menyakitkan hati.

cume saya selesa dengan die. saya takde niat lgsung nak kawen dengan die. lgpun agama die berbeza dri saya.

saya da terlalu jauh dengan hubungan ni. saya nak stop tapi saya tkot kebahagian saya skrg hil4ng. dan saya tkot suami saya buat hal lg. mgkin saya masih trauma..

saya dh bnyk kali mntk putuskan hubungan ni. tapi die mengelak. die tuko topik. dan akan beri macam2 hadiah untuk pujuk. saya lyn die truk pun die tahan.

saya saja2 maaki die untuk bnde remeh temeh supaya die taktahan dan tgglkan saya tapi die masih tahan dan kerap mintak maaf dan mengalah walaupun bukan slh die. skrg saya taktau nak solve macamne..

kepada suami2 diluar sana. 1 nak pesan. tlg jgn jadi macam mata lalat tapi jadilah seperti mata lebah.

Ini antara reaksi win netizen untuk kisah pertama.

Ela. Allahu puan, syurga ditapak kaki suami. Tak salah suami bercinta dengan perempuan lain kerana suami puan boleh nikah 4. Dan poligami itu wajib. Nerake lah buat isteri yang menolak poligami. Beringatlah.

Nusa. berpisah lagi baik puan.kumpul segala bukti.wasap dia minta nafkah,screen short semua jawapan dia.standby dlm 5k-7k utk ambil peguam syariah.ada lawyer free tapi kena tgu masa sikit utk process.

tak payah la nak menangis tak berlagu.baik move on jaga anak baik2.tuntut anak tu dr laki.anak klu kecil lagi,ibu berkemampuan,dpt dkt ibu.jangan sebab ugutan suami dan takut hil4ng anak,puan pula makan hati biar je dia nk kawen lain. biar pompuan tu pula rasa apa puan rasa

Liyana. crita puan ni sama mcm crita saya . Alhamdulillah Allah permudahkan urusan ceraai saya . Allah jauhkan saya dri lelaki dayus .

tak perlu nk sksa diri . saya dulu pon hanya surirumah anak 1 yg tiada apa² sumber pendapatan . puan cuba dulu jumpa peguam syarie n minta pendapat . peguam akan ajar one by one apa yg patut puan buat . semoga Allah permudahkan urusan puan

Sue. Berpisah je lebih baik. Jgn takut bAb ank sbb puan lebih layak klu ank bawah 2 thn. Selagi puan x pernah Abaikan tanggungjwb puan pada ank puan. Klu de apa2 bukti simp semuanye senang nk jd bukti di mahkamah.

Jgn duk ngan org yg dah xde rasa syg pada kita lg. Dia nk sangt prmp tu n prmp tu beriya sangt nk benda yg dah busuk bg je.

Ada rezeki ada jodoh mungkin yg skn dtg lebih baik. Jgn risau jgn takut jd ibu tunggal.