Suami curaang smpai bstubuh dgn adik kndung dia sndiri. Adik dia mmg cntik sksi selalu cuba g0da suami

Foto sekadar hiasan. Assalamualaikum min.. ni aku gune FB member aku.. Aku bru berkahwin 10 bulan.. kami tak pernah bahagia dan sekarang dalam proses penceraaian. Aku berkahwin atas persetujuan kluarga dan aku hanya ikutkan aje kehendak orang tua suami aku ade 4 orang adik beradik 3 lelaki 1 perempuan adik perempuan die sebaya aku. Nak dijadikan cerita, selama perkahwinan kami, laki aku tak pernah sentuh aku.

alasan die tak ready. Selama ni, kalau aku ajak laki aku keluar, adik pmpuan die mesti akan ikut dan duduk kat seat depan.

Kalau jalan2 adik die yang mengempel dengan laki aku.. dan die biarkan aku macam orang bodoh.. tapi aku tak fikir jahat, just think positif mungkin memang adik die rapat dengan abang kan..

Aku tinggal dengan keluarga suami.. suami tak nak pindah keluar dari rumah tu dan aku akur walapun layanan yang aku terima dari kluarga mertua aku agak teruk…

1 hari tu, Allah nak tunjuk kat aku malam tu aku rase gelisah semacam sampai skit perut aku keluar bilik dan pusing2 satu rumah tak ade arah tuju..

tibe2 aku terdengar suare orang merintih dalam bilik adik ipar aku.. entah macam mana, aku dapat keberanian buka pintu bilik tu tanpa ketuk dulu…

ya Allah, laki aku dengan adik ipar aku tanpa seutas benang sedang beraksi atas katil min., kaki aku macam nak lumpuh tak mampu nak diri..

bulan2 puasa ni min die buat kerja tak senonoh dengan adik kandung sendri.. Allah, aku terus lari masuk bilik dan kunci pintu bilik..

aku nangis sepuas2nya.. laki aku sikit pn tak de perasaan nak pujuk atau minta maaf..

Esok nya aku keluar bilik dengn muke bengkak aku usung beg baju aku.. laki aku ugut klau aku bagi tahusape2 hal ni, aku tak kan jumpe kluarga aku lagi min..

Aku tak berani nak citer kat sape2.. alasan die bagi pada kluarga untuk berceraai sebab kami tak persefahaman.. dah nak raya daa..

aku pulak kene ceraai.. adik die siap wasap aku bagi tahu yang tak ade sape boleh gantikan tempat die dalam hidup abang die.. pergi mti laa orang macam ni..

Cuma aku nak pesan, adik die jadi gini sebab adik pmpuan dari kecik sampai umur 20 macam tu duduk tinggal dengan kluarga angkat..

bile mak bapak angkat meninggl excid3nt, so die balik dengan family kandung die semula..

die tiap2 tahun jumpa mak ayah kandung tapi tak pernah jumpe abqng2.. jumpe pon mase kecik2..

so, bile die balik dalam keluarga kandung die, die cantik, abg die (ex laki aku) tu ensem, tu yang menjadi…

pengajaran yang aku dapat, jangan pisah2 kan adik beradik lagi2 lelaki dengan pompuan.. takut dapat jenis gedik tak takde agame, macam ni lah jadinya..

Kisah rumah tangga

KISAH KE 2. Aku tinggal bersama kakak dan abang ipar. Kakak memang sibuk dan selalu shift malam. Sampailah satu hari abang ipar mengadu kakak dah lama tak bagi abang ipar sentuh dia sebab kakak risau bhaya sebab selalu sentuh sentuh pes4kit tambah pula sekarang musim vrus cvid. Abang ipar luahkan sesuatu kat aku dan kami….

Asalamualaikum admin dan warga krt, disini saya nak kongsikan kisah saya tapi tolong jgn kritik kerana saya sudah bertaubat dan saya yakin Allah akan mengampunkan umatnya yang benar2 bertaubat.

Disini saya nak bercerita tentang kisah hidup saya untuk dijadikan pengajaran kepada semua warga krt, semoga anda semua mengambil ikhtibar daripada kisah hidup saya.

Nama saya linda dan kakak saya Ana. Umur saya dan Ana beza setahun je, saya 25 dan ana 26 tahun.

Ana sudah berkahwin 2 tahun lepas namun masih belum dikurniakan anak, masa Ana nikah saya memang sudah ada teman lelaki, tetapi teman lelaki saya tidak setis dibelakang saya dan kami putus begitu sahaja sedangkan kami sudah merancang untuk bernikah tapi saya tidak boleh terima lelaki seteruk dia. Dan saya ambil keputusan tidak mahu kembali kepada dia.

Selepas peristiwa itu, saya ambil keputusan untuk tinggal dirumah Ana, Ana layan saya baik, suaminya juga baik, Ana bekerja sebagai misi, seja bulan 1 Ana mula busy kerana negara kita dilanda covid 19 jadi anak sudah mula kurang memberi layanan kepada suaminya.

Kadang2 Ana kerja lebih masa, bila balik rumah, Ana jarang layan suaminya sebab katanya dia selalu bercampur dengan ramai pes4kit, jadi dia risau untuk menyentuh suaminya, itupun suaminya yang cerita pada saya, Ana juga kerap balik lewat, suaminya kadang2 letih tunggu Ana.

Saya sebenarnya bekerja, tapi ofis terpaksa ditutup kerana arahan pkp. Jadi sejak pkp saya hanya dirumah bersama abang ipar.

Kisah bermula, bila saya seharian dirumah bersama abang ipar, kami selalu berkongsi cerita dan abang ipar banyak meluah dengan saya tentang Ana, abang ipar kata, bukan sekarang je ana kurang melayan,

tapi memang dari dulu, bila diminta baru ana kasih, kalau tidak, ana tidak reti melayan dan bila bersama, ana tidak pandai mainkan peranan, ana hanya berdiam dan rela apa saja dilakukan padanya tanpa sebarang responde dan abang ipar sepertinya syok sendiri.

Saya mendengarkan semua luahan abang ipar dan saya sangat simpati padanya, saya sedih sebab kakak Ana layan abang ipar sangat buruk,

Ana jenis pandai masak, saya pun pandai masak, sebab mak dikampung memang biasa ajar kami masak, cuma ana jarang masak, kalau masa off day je dia masak,

kalau tak, abang ipar memang makan luar tapi sejak saya ada disini saya, saya yang masak makanan untuk abang ipar saya dan dia selalu memuji masakan saya.

Dan awal tahun ini, abang ipar meluahkan perasaannya pada saya, dia sebenarnya suka pada saya sejak dulu, masa awal2 kenal, dia memang sukakan saya tapi oleh kerana saya ada bf masa tu, jadi dia memilih kakak saya, kami kenal d kenduri kawin di kampung.

Kalaulah saya tahun abang ipar saya syok pada saya, saya sanggup putuskan hubungan saya dengan bf saya masa tu. Tapi kenapa dia tak terus terang? Saya marah pada dia, kenapa dia tak terus terang. Dia terus minta maaf dan pluk saya.

Saya sedih, menangis, tapi dia tak habis2 minta maaf, dia cakap kalau lah masa boleh diputar semula, dia akan menikahi saya sebab hanya saya dihatinya dari dlu, lama kelamaan,

kami makin bahagia dirumah. Bila ada kak Ana, kami seperti tiada apa2 tapi bila kak ana kerja, kami seperti pasangan suami isteri,

semuanya kami lakukan tanpa batasan, kami bebas kemana2 melalukn apa sahaja dirumah, Bila kak Anna syiff malam suaminya akan tidur dibilik saya dan saya tidak dapat menolak kerana saya terlalu sayangkan dia dan dia pun terlalu sayangkan saya.

Baru2 ni, saya saya tidak datang period, dan saya rasa mual2. Bila saya cek rupanya saya hamil.

Ya saya hamil anak abang ipar saya, saya pun terus terang pada dia kalau saya hamilkan anak dia, bila nampak raut waja dia, seperti terkejut,

takut dan tidak gembira, dan disini baru tahu rupanya kakak saya yang mandul sebab bila suaminya bersama saya, saya boleh hamil.

Tapi dia suruh saya buang kandungan sebab dia taknak hubungan saya dan Ana berantakan. Saya ada pergi klinik gov untuk buang tapi klinik tidak buka sebab pkp.

Saya risau jika pkp dilanjutkan, perut saya akan menjadi lebih besar, abang ipar paksa saya makan panadol dan coke tapi semua tidak berhasil, beli ubat online pun tidak berhasil, sejak dari itu, abang ipar berjanji akan bernikah

dengan saya secara senyap tapi dengan syarat kakak saya tidak boleh tahu tentang hal ini dan bila siapa2 tanya saya hamil anak siapa, saya tidak boleh bagi tahu itu adalah anak abang ipar saya, saya kena cakap itu anak bf saya.

Tapi masalahnya sejak pkp ni susah nak nikah sebab kami terpaksa nikah sebab pergerakkan terbatas lagi2 kami nak nikah diseberang.

Saya risau takut semua ada, tapi abang ipar masih tenangkan saya dan berjanji akan menjaga saya dan anak saya tapi dengan syarat tak boleh siapa tahu itu anak dia, dan katanya bila anak lahir, dia ajak kakak saya untuk ambil anak saya sebagai anak angkat mereka.

Saya bersetuju min cuma masalahnya bila habis pkp, saya nak anak ni lahir berbinkan ayahnya.

Saya tahu saya berdosa tapi saya dah bertaubat dan korang jangan kritik lebih2 sebab korang pun bukan sempurna,

mesti pernah buat kesilapan kan? Doakan yang baik2 supaya korang pun akan dapat yang baik2. Doakan cepat2 habis pkp dan saya nikah dengan selamat. Terima kasih.

Sumber KRT