Suami jeling bdk prm tu, aku tahu itu jelingan nafsu. Lps itu jiran dtg mengadu ssuatu yg bt aku tersentak

Foto sekadar hiasan. Baca perlahan-lahan dan ambillah Pengajaran apa yg pernah berlaku kepada saya ini. Jadikan ini sebagai panduan. Dengan nama Allah, yang sebaik baik perancang dan penentu dalam kehidupan buat hamba hambanya. Dilema aku sebagai isteri kepada suami yang tinggi n4fsu sy4hwatnya. Dari awal sebelum pernikahan kami, dia telah merosakkan beberapa gadis.

Seorang yang panas baran, namun kerana kekhilafan, aku tetap memilihnya sebagai suami. Kami berpisah namun bertemu juga. Solat istikharah namun bersatu juga.

Apakah yang cuba Allah sampaikan kepadaku? Adakah untuk aku sedar bahawa betapa banyaknya dosaku ini?

Berdosakah aku pada orang tuaku? Berdosakah aku pada manusia lain? Dan berdosakah aku pada Dia?

Awal pernikahan, semuanya ku ingat indah belaka. Melihat perubahan dia ingin jadi lebih baik.

Namun ianya sementara. Suamiku masih mencuba nasib dengan kek4sih z1nanya yang lama. H4ncurnya hati aku sebagai isteri. Di kala anak pertama masih menyusuu…

Namun aku tau bekas kek4sihnya itu tidak begitu hirau kerana hidupnya ketika itu lebih baik kerana memiliki bakal suami yang berakhlak. Beruntungnya dia.

Suamiku tidak pernah berhenti daripada menonton v2deo luc4h demi melepaskan nfsu syhwatnya.

Tidak pernah berhenti sejak daripada kami belum berkahwin sehingga kini. Masih setia. Pelbagai cara aku lakukan agar dia sedar akan perkara itu hukumnya hram dan berd0sa.

Aku sedarkan dia dengan artikal artikal dan kata kata dari ustazz. Tidak kurang dan lebih aku selalu mendoakan agar Allah tutupkan pintu hatinya untuk melihat dan melakukan on4ni. Namun doaku masih belum terkabul.

5 tahun perkahwinan yang aku tempuh dengan penuh onak dan duri, aku sabar dan bertahan kerana aku percaya dia akan berubah.

Kerana aku inginkan bahagia dunia dan akhirat hanya dengan seorang suami dan seorang ayah kepada anak anakku.

Masih terlalu awal untuk aku katakan bahawa suamiku sudah berubah. Ini kerana dalam usia 5 tahun perkahwinan, suamiku bern4fsu dengan seorang budak berumur 14 tahun yang sering datang ke rumah bermain dengan anak anak kami. Allah, nfsu sya1tan apakah itu?

Sehingga dia melihat budak yang masih bersekolah dengan pandangan sya1tan. Hampir berz1na sekali lagi setelah bertahun tahun lamanya ditinggalkan.

Hampir berz1na dengan seorang budak. Seorang budak mentah yang masih melompat ketika berjalan.

Allah itu hebat dalam perancangannya. Belum sempat mereka melakukan apa apa, segalanya terbongkar. Aku dapat tahu melalui emak kepada budakk itu. Penafian keras sememangnya suamiku beri.

Namun aku redha. Kami hampir bercerrai. Bercerrai demi ank ank perempuan ku. Aku risaukan pepatah ‘haruan makan ank’ terjadi pada ank ank ku. Sesungguhnya aku terlalu sayangkan ank ank ku.

Segala keputusan yang diambil adalah selepas perbincangan dengan ayahku yang berada jauh daripada pandanganku di kampung.

Ayah meminta aku memberikan peluang kerana beranggapan itu adalah satu kesilapan dan ujian.

Kesilapan dan ujian yang besar untuk aku terima. Ziina itu bukan kecil. Kesannya sangat besar. Kerana aku sedang merasai fasa itu.

Aku memaafkan suami namun tidak pernah sekalipun melupakan. Membaca semua perbualan suamiku dengan budak hingusan itu membuatkan aku mengalirkan airmata.

Betapa lemahnya dia dengan godaan sya1tan. Sya1tan yang tidak pernah sedetik pun berhenti dalam g0daan dan kesesatan.

Sehingga kini rupanya suamiku masih mencuba nasib dan masih cuba menghubungi budak itu yang kini setahun selepas kejadian. Hebatnya nfsu yang bertunjangkan sya1tan.

Tidak pernah mengalah dan beralah. Dari anak pertama sehingga sekarang aku dalam pantang anak ketiga. Nfsu sy4hwat tetap menjadi raja di hatinya.

Aku adukan sekali lagi perkara ini kepada ayahku. Ayahku mengeluh kesal. Tidak menyangka bahawa menantu yang baik pada matanya tidak mampu berfikir dan kalah dengan g0daan sy4hwatnya sendiri.

Ayahku juga memberi hip0tesis bahawa suamiku mungkin tidak akan berubah sehingga ke hari tuanya.

Ayahku yang dulu memberiku semangat agar bertahan, kini mengajakku pulang ke sisinya. Hidup tenanglah bersama anak anak daripada menderita bersama suami yang tidak tahu erti sebenar rumah yang bertangga.

Segala permulaan, pasti ada penamatnya. Dan aku berharap agar keputusan yang bakal aku ambil ini baik untuk aku dan baik juga untuk anak anak ku. InshaaAllah…Salam…

– Haina (Bukan nama sebenar)

Ramai terkejut dan terkesan dengan perkongsian dari wanita ini, ini antara respon paling menyentuh hati daripada netizen.

Linda Sharip – Sedihnya baca.. Puan, keluarlah dari situasi ni.Sangat menakutkan. Tambahan pula, puan ada anak2 prempuan.

Sebelum terlambat, baik puan bertindak. Takut menyesal tak sudah.InsyaAllah, semoga Allah sentiasa memelihara puan dan anak2.

Siti NorAin –Sis kumpul bukti drp hp suami yg dia ada tulis ingin melakukan z1na dgn org lain. Snng nak f1ght kat mhkamah nanti. Sayangi diri n ank2.

Berpisah jln yg terbaik. Dlm masa yg sama doa moga suami sis berubah satu hari nnti. Moga sis dipermudhkn urusan.

Nredya Edya –Org yg bernfsu luarbiasa ni mgkin dia ada kecelaruan identiti.. Ada h0rmon yg menggalakkan dia begitu. Ssh nk berubah sbb mmg dh sebati dgn dirinya..

Puan sebaiknya, mohon khidmat kaunseling keluarga, dan buat lah kptsn terbaik demi puan dan anak2.. Jangan tunggu ada pnyakit datang.. Buatlah sesuatu puan.

Eyna Eyna – Hurmm. maaf cakap. puan mmg tersalah pilih suami sejak awal lagi. kita takkan mampu nk ubah dia kalau dia sendiri mmg xnk berubah.

Saya cadangkan puan baliklah pd keluarga yg setia menanti.. Cari kebahagiaan sendiri bersama anak2 yg kian membesar. semoga puan tabah menghadapi ujian hidup.