Suami mgaku xprnh bernfsu kt sy slps mlm ptama, sbb xsuka fizikal sy yg nmpk spt budak2 bwh umur.

Foto sekadar hiasan. Salam admin…tolong hide Fb ni. Saya guna fb kawan saya, Nama saya Linda saya berasal dari kelantan. Saya sedih dengan Takdir hidup saya, apa salah saya saya dibesarkan disebuah keluarga miskin. Saya berkahwin kerana terpaksa, mak saya meningg4l dunia kerana knser sewaktu saya berusia 16 tahun saya anak tunggal..

1 Tahun saya meratapi pemergian mak. Ayah yang jaga saya, saya tak ada sapa2, makcik pakcik belah mak dan ayah saya tak suka kami, diusia saya 17 tahun ayah pula meningg4lkan saya…

Ayah pergi kerana sera ngan jantung. Masa itu terasa gelap dunia saya, saya hampir gil4, tapi saya kuat kann semangat walaupun berkali2 saya rebah. Saya hilaang arah, saya rasa down.

Saya tak semangat kesekolah tanpa mak dan ayah, tapi kehidupan harus diteruskan. Perbelanjaan harian saya dibantu oleh guru2 sekolah, biasiswa dan jiran2.

Alhamdulillah, saya mendapat keputusan cemerlang dalam spm 7A 3B.  saya mendapat tawaran asasi matrik dan diploma, namun saya sedih kerana tiada duit untuk saya pergi belajar…

Lagi pun jiwa saya tersksa kerana hilaangnya tempat mengadu, hidup saya penuh dengan trauma, terasa kosong dan tiada semangat untuk teruskan pelajaran.

Tiba tiba pada suatu hari, Allah kenalkan kepada saya seorang lelaki berusia 29 tahun bekerja seorang guru. Dia nampak baik.

Dia juga beria ingin menikahi saya, namun saya tolak dengan alasan saya belum bersedia sebab masih muda. Tetapi dia terus melamar saya, saya ambil masa untuk berfikir panjang dan akhirnya saya menerima dia sebagai suami saya.

Saya menerima dia kerana saya dah tiada ada siapa siapa lagi dalam hidup, saya sebatang kara.

Jika ikutkan hati, memang nak belajar kerana saya adalah murid cemerlang di sekolah, pelajaran amat penting pada saya namun setelah mak dan ayah pergi menghadap illahi, semuanya berubah sekelip mata.

Saya berharap dia akan jaga saya dan mungkin selepas ini saya akan ada tempat bergantung. Akhirnya saya menjadi isteri dia yang sah diusia saya umur 18 tahun, tetapi sebulan selepas kami bernikah suami saya tiba tiba membenci saya.

Saya merasa pelik dan terus tertekan, dia menghina saya seawal sebulan bernikah, bila saya tanya dia, dia tak jawab malah dia akan mengmuk. Saya tidak tahu punca kenapa dia berubah secara drastik selepas sebulan berkahwin.

Saya sedar, saya insan yang hina hadir dalam hidup dia.. hari demi hari perangai suami saya terus berubah, dia mudah panas dengan saya, dia selalu pkul saya sekiranya ada kesilapan yang saya lakukan seperti lambat bukak pintu bila dia pulang dari kerja.

5 bln kemudian kami nikah.. suami saya jarang pulang kerumah.. bila ditanya dia tampar saya..Ya Allah Azabnya hidup saya dengan dia. Saya masih tidak tahu apa yang Allah nak tunjukkan pada saya.

Suami saya pulang lewat malam dan dia terus masuk tidur dalam bilik tamu bukan dalam saya, dia lebih suka tidur berseorangan. Saya cuba kemas2 beg dia… dan terjumpa sebiji handphone…

Hati saya rasa nervous tapi saya buka juga.. dan saya melihat dalam handphone tu rakaman suami saya meniduri perempuan luar.. dan ada perbualan lcah dengan perempuan tu …luluh hati saya….

Namun saya terus memujuk hati saya bahawa saya hanyalah menumpang sahaja dlm hidup dia.. apa yang saya lihat malam tu saya tak bertanya pun kat suami saya, cukuplah biar saya yang mengenali siapa dia sebenar…

Saya terus mejalani rutin2 yg memeritkan dan kesedihan, walaupun muka saya terus senyum di depan dia. Tapi hati saya hncur sehncurnya Allah yang tahu.

Apa yang lagi memeritkan pada suatu malam, suami saya bawa perempuan lain masuk ke dalam rumah kami, dan wajah perempuan itu adalah perempuan yang ada dalam rakaman video yang saya lihat pada malam itu.

Sekali lagi saya down tapi saya buat buat tak tahu apa yang dah saya lihat dalam video itu. Saya cuba tanya suami dengan nada yang lemah siapa perempuan ni, dan suami kata perempuan tu adalah bakal isteri dia.

Saya hanya mengalir airmata dan saya menjerit sekuat hati, kenapa buat mcm ni pada saya. Saya menjerit hingga hampir nak pitam.

Suami terus menolak saya hingga jatuh dihadapan perempuan tu dan pada malam itu juga, suami meluahkan kepada saya sebenarnya dia tidak bernafsu melihat saya pada malam pertama lagi kerana fizikal saya masih lagi seperti budak budak bawah umur.

Dia bagitau saya juga dia tak akan berbuat baik kepada saya kerana bimbang sekiranya saya ingin mengikis hartanya, mugkin dia berfikiran saya orang miskin.

Dia juga menjelaskan perempuan yang berada di depan saya ini ada ciri ciri fizikal yang dia nak, sek si memiliki tubuh menawan yang membuatkan dia bernafsu bukan seperti saya.

Akhirnya suami saya bagitahu saya, yang dia akan menfailkan pencer4ian. Selepas suami saya membuat permohonan cer4i dimakhamah saya disahkan bercer4i dengan talak 2.

Diusia 20 tahun saya bergelar janda, saya kembali semula ke kampung saya. Saya redha dengan takdir hidup saya. 1 bulan dari tarikh bercer4i. Saya mengalami keletihan, muntah2

Saya tak ada siapa siapa untuk minta tolong, hidup saya sebatang kara dah. Hari demi hari saya terus muntah dan akhirnya saya ke hspital. Doktor mengesahkan saya mengandung dan kandungan saya berusia 7minggu.

Saya bersyukur dengan penuh dengan linangan air mata, dan masuk kandungan saya 6 bulan, doktor mengesahkan saya knser otak tahap 2.

Sampai sekarang bekas suami tidak tahu bahawasanya saya sedang hamil anak dia. Saya juga janji selepas bersalin saya akan serahkan anak ini pada bapanya jika nanti saya dah tak ada kudrat lagi nak jaga anak ini, saya tak nak bagi anak ini susah sama2 dengan saya.

Orang kampung yang banyak bantu saya.. Doakan saya sahabat2 semua semoga Allah kuatkan saya..amin..

Ini antara komen yang menyentuh hati daripada netizen.

Mastura. Jgn sesekali serahkan ank tu kat bekas suami….ckup lah bg tau suami kewujudan ank ‘die’….serah lah kat kebajikan @ mereka yg blh merawat ank tu..

Fariedah. Sis, saya dan suami bersedia untuk jaga dan didik anak sis nanti. Tolong kuat sis

Lizawati. Jangan bagi anak kat bekas suami. adik jaga anak tu, duit nafkah anak adik boleh mintak kat bekas suami pi kat makamah, mintak nafkah. anak tu rezeki dik. pi baitulmal,jkm untuk bantuan ibu tunggal.

Ana. Ya allah sis hebatnya dugaan yg allah bgi pda awk myb klo sye ditempat awk sye x mpu nk bangkit ..sya tau awk seorang yg kuat,

Sis yakin ayah dia mpu jaga ank tu? Tp entahlah sis sye terlalu takut menilai org2 ni..Apapun sis tau yg terbaik n keep strong sis semoga allah meringankan saakit yg sis derita

Rapiah. Adik. Betul ke tindakan nak bg anak tu pd ayahnya. Baik beri pd badan kebajikan anak yatim. Jangan. nanti nasib anak tu lebih p4rah drpd awak.

Siapa nak jaga anak tu. Ibu tiri dia?
Suami sendiri benci pd awak. Isteri dia bgmana? Nanti smpai besar anak awak tersisih dan rasa terbuang.

Lg pula apa yg anak awak belajar dr hidup ayah dia? Zina, perempuan, pkul, maki. Adakah itu suasana yg sihat utk membesarkan anak?

Joe. jgn bg kat bapak die lah..bakal kene sksa lah dgn mak tiri die..dgn bapak xgune die tu..caya lah ckp i..