Aku krja kras cari duit hntaran 20K, tp slps bkhwin rupanya isteri aku dh di tebuk kwn baik aku

Foto sekadar hiasan. Asalamualaikum min, Aku bercinta dengan isteri aku selama 10 tahun, isteri aku seorang yang sopan dan menjaga adab peegaulan.. selama bercinta aku tak pernah sentuh mana mana perempuan..Habis belajar, aku belum ada rezeki kerja, walaupun aku ada degre, aku keje kat kfc..aku tau, takat keje kfc mana layak untuk dia,

masa tu aku ada ajak dia nikah tapi mak ayah dia minta hantaran 20k dan Ok takpe demi cinta aku akan berusaha dapatkan 20k..

3 bulan aku keje kat kfc, aku tak mampu kumpul wang sebanyak itu, kebetulan ada pangilan inteview pegawai gov. Aku pegi, Alhamdulillah, aku diterima,

namun aku terpaksa tranning dalam tempoh ya lama.. sebelum aku tranning, aku mengikat tali pertunangan dan aku benjanji dalam 5 tahun pertunangan aku akan melamar dia..

Alhamdulillah, dalam tempoh 5 tahun, aku kerja, gaji aku tak besar mana, aku bisnes so dalam masa 5 tahun aku dah ready untuk kawin, aku hanya ada kereta viva dan rumah sewa sahaja.

Aku ingat selepas kawin aku baru aku akan beli rumah sebab simpanan aku hanya untuk hantaran dia sahaja… majlis nikah kami berjalan dengan lancar, namun entah lah min, beberapa hari sebelum nikah, dia macam nak tak nak je..

selepas nikah, malam pertama berlalu macam tu je, aku faham mungkin dia penat.. esok dan sebulan berlalu tetap macam tu je, kami tak seperti psangan berkahwin, entah lah min.

Aku rasa masa tu mungkin dia malu ke apa.. aku pluk dia min. Aku tanya kat dia. Napa malu2. Kita dah lama nantikan masa ni.. bila kita bersama, berdua..

Dia tiba2 menangis min. Aku tak tau apa salah aku kat dia, dia minta ampun kat aku, aku tanya kenapa tapi dia tak nak cerita.. malam tu aku mandi pakai wangi2 aku goda dia.

Sepatutnya dia yang goda aku. Tapi teebalik. Takpe aku mengalah..
Pertama dia menolak, namun aku pujuk dan merayu, akhirnya kami bersama..

tapi aku pelik bila lepas bersama tiada dara yang keluar. Bila aku tanya sebab pelik bukan kah pertama kali dara akan keluar?

Aku dengar pun dari mak aku..
Isteri aku buat muka bingung. Katanya dia pun x tau. Ok takpa aku diamkan saja..

Kami jalani hari2 macam biasa. Namun tetiba kawan aku ajak keluar, dia suruh ajak bini aku. Aku ajak bini sekali.

Tp bini aku macam malu bila nampak kawan aku tu.. aku syak ada yg tak kena pada isteri aku min.. Aku hack wasap isteri aku, mereka rasa serba salah kat aku min.

Aku sah baca semua chat mereka. Isteri aku terlanjur dengan kawan aku min. Masa aku tranning, aku harap kawan aku jaga dan lindungi isteri aku.

Tapi kawan aku makan isteri aku min.. sekarang aku pergi jauh, aku nak tenangkan fikiran. Isteri aku dan keluarga aku call cari aku.. semua aku tak jawab..

aku buntu nak buat apa.. pengorbanan aku tak di hargai. Wanita dan kawan yang aku percaya buat aku macam ni, isteri aku merayu2 di wasap.

Minta aku maafkan dia. Tp buat masa ni aku tak mampu buat keputusan.. Aku sayang dia ter amat Tapi aku tak boleh terima jika isteri aku ditebuk tupai dan dirasmikan oleh orang lain..

aku tak pernah bersama mana2 wanita sebab aku sayang isteri aku.. ya allah kenapa ujian yang kau beri terlalu berat..

KISAH KE 2. Aku wanita cntik putiih, semua smpurna. Aku bercinta dengan seorang lelaki kaya handsome tapi sibuk. Bila aku kesunyian aku cuba mengg0da staff aku. Akhirnya berjaya kami banyak kali terl4njur. Aku tak nak berkahwin dengan staff aku dia tak layak untuk aku. Aku paksa dia tutup mulut dan pergi jauh dari aku. Selepas beekahwin dengan bf aku segalanya terbongkar ketika malam pertama kami…..

Assalamualaikum admin dan warga krt yang dikasihi semua, tujuan saya menulis disini adalah sekadar meluah dan meminta pendapat dengan satu juta warga krt semua..

saya seorang perempuan yang cantik, putih gebu, dan bijak.. ramai orang2 yang memuji kelebihan itu, selepas habis spm, saya melanjutkan pelajaran saya hingga ke menara gading dan saya mempunyai butik kecantikan sendiri..

Beberapa lama kemudian, saya kenal dengan lelaki bujang, dia berkerjaya dan hensem bergaya, kami bercinta dan dia tidak pernah menyentuh saya, bf saya bekerja sebagai pegawai kerajaan,

lama2 yg jd masalah bf saya terlalu sibuk bekerja, perhatian yg diberikan kpd saya agak kurang, saya lebih rapat dengan staff saya, dan kami terlanjur,

saya mengandung anak staff saya, saya gugurkan kandungan.. mana mungkin saya berkahwin dengan pekerja saya, dan saya berhentikan staff itu,

dia merayu2 dengan saya dia nak kawin dengan saya, tapi mana mungkin saya kawin dengan pekerja., perempuan secantik saya hanya layak untuk bf saya Dan staff saya tu hanya sekadar suka suka sahaja..

Akhirnya saya bertunang dengan bf saya, kami bahagia, mestilah bahagia, sebab die sayang saya dan saya sayang dia.

Saya dah mula merelakan kalau dia bz kerja. Saya mula cuba untuk setia. Dan akhirnya kami bernikah… masa malam pertama dia tanya kenapa takda dara.

Saya cakap dlu saya aktif sukan. Dia percaya dan terima saya..kami sangat bahagia.. dan alhamdulillah saya mengandung lagi…

tapi tak sangka staff saya bocorkan semua rahsia.. suami saya tak boleh terima saya, dia cakap saya kotor, padahal saya dah insaf.

Saya pada sumpah kalau saya tak buat, tp staff saya senyap2 simpan bukti kalau saya gugurkan kandungan.Ya Allah suami betul2 tak nak kat saya dan Semasa hamil saya kemurungan,

Selepas melahirkana anak. Suami buat dna. Sah anak kami. Saya ingatkan dia maafkan dan terima kami.. rupanya dia ambil anak saya. Dan saya dicampak jauh. Kjam kau wahai suami…

Selepas itu saya mula bersosial. Saya pergi pub, saya kenal ramai lelaki , bisnes saya dah lingkup sebab saya hanya fikir enjoy je.

Duit simpanan dah habis saya balik rumah ibu ayah, tp mereka tak terima sebab suami saya dah mengadu pada mereka , mereka berkata saya malukn mereka, lgpun mereka bukan mak ayah kandung..

Saya takde family, saya tak tahu nak pergi mana.. Berbekalkan rupa yang menawan, saya goda lelaki kaya akhirnya saya sangkut tapi tak sangka suami orang.

Saya tak kisah kalau dia suami orang, yang penting dia boleh jaga saya.. saya goda dia sampai terlanjur, dan hamil anak dia, dan saya ajak dia nikah dan kami nikah kat thai sebab taknak isterinya tahu.

Saya setuju, akhirnya kami nikah, yg jd masalah die tak adil sebab isterinya kontrol sume hartanya.. dan saya nak ambil keputusan untuk maklumkan dengn isteri dia kalau kami dah kawin,

dan saya mengandung anak suami dia, anak saya berhak dapat nafkah, saya tak kisah kalau suami kami abaikan nafkah batin sebab dia dah tua pun, barang pun tak best mane..

Saya hanya nak nafkah zahir dari suami saya, saya nak pendapat dari semua,tak salahkan saya nak hak saya je, saya pun ada hak. jangan kecam saya ebih2 sangat nnti berbalik kat uols baru tau. Tq krt