“Makin cantik Dayah skrg, wajah berseri tak makeup pn cantik” – Netizen

Pemergian Abam Bocey beberapa bulan lepas telah tular di laman sosial tentang amalan baiknya dan sikap peramah pemurahnya kepada semua orang. Sering berbelanja wang untuk sedekah secara senyap dan sangat suka belanja orang makan walaupun tidak mengenalinya. Sikapnya yang terlalu baik membuatkan ramai orang sayang dan meratapi pemergiaannya.Selepas itu, tular tentang pembahagian harta pusaka arwh apabila di katakan tidak adil kepada isterinya dan anak arwh.

Hidayah juga nampak telah move on dan gigih mencari rezeki sendiri selepas pemergian arwh suaminya. Sebelum berkahwin hidayah di khabarkan berkerja di sebuah bank tetapi arwh Abam mahukan dia berenti dan menjadi suri rumah menguruskan keluarga oleh kerana arwh sangat mampu menangung berbelanjaan mereka sekeluarga.

Mungkin pembahagian harta pusaka masih belum selesai dan hidayah nampak berusaha mencari rezeki sendiri. Sebelum ini Hidayah juga membuka gerai mengoreng cempedak sangat laris dan tidak menang tangan . Selain itu hidayah juga mempunyai business lain.

Di khabarkan juga Hidayah menjual cempedak sambil bersedekah baik betul seperti arwh Abam. Melalui perkongsian dari hidayah di ruangan instagramnya dia merakam video untuk review makanan. Ramai yang memuji kecantikan Dayah nampak sangat comel dan makin cantik.

Selain dari menjual cempedak dan mempunyai busines lain sebagai sampingan hidayah juga menerima review produk dan makanan.

Terliur pula tengok Dayah makan, semoga hidayah terus tabah dan kuat demi Hamzah dan sentiasa di murahkan rezeki di permudahkan urusan perniagaanya.

Sumber : Ig hidayah_abam