Suami teruja bila tahu aku mgandung sbb dia dh lama nak zuriat, smpai hari bersalin suami mningal

Foto hiasan . Salam krt, saya ingin luahkan di sini, saya sudah dan suami sudah lama menginginkan zuriat. Macam macam cara kami usaha sampailah saya di sahkan hamil, suami paling bahagia saya tak sabar nak melahirkan anak ini untuk suami tapi saya terkilan suami dah pergi selama lamanya tinggalkan saya dan bayi ini secara mengejutkan. Saya hampir mr0yan tapi saya kena kuat demi anak ini.

Suami seorang suami yang sangat baik sampaikan sedikit pun dia tidak bagi saya berdikari langsung. Semua dia nak buatkan untuk saya selalu berkepit dengan saya. Terlalu peduli penyabar walaupun ramai yang hakim macam macam kami lambar dapat zuriat.

Anak ini yang menjadi penyeri untuk saya dan suami tapi kelahirannya di sambut dengan tangisan sedih. Suami terlalu menyayangi anak ini tapi saya tidak kuat nak jaga anak ini tanpa suami. Masih terbayang bayang jasad suami di sisi kami. Saya tak tahu macam mana nak kuat.

Buatmu suami yang dirindui sayang, .sepanjang perkahwinan kita bangun layan saya sempurna sangat .. awak lelaki yang penyayang, ambil berat, tahu menghrgai saya sbagai suri hati awak ..

kita jalani hidup dengan gelak tawa, gurau senda .. awak tak prnah tinggalkan saya walaupn nak keluar hanya 100 meter dari rumah awak tetap akan bawa saya ..

awak sangat smpurna untuk saya .. awak tak pernah nak mengeluh dengan karenah saya .. tapi sayang kenalkan awak pergi sekelip mata cepat sangat kan awak dah janji yang awak tak akan tinggalkan saya ..

kenali awak tinggalkan saya ?? sayang sejak bangun tak ada saya jalani hdup sndiri terasa kosong terasa ada sesuatu yang hilaang ..

bangun pergi saat saya hadiahkan hadiah hadiah yang sangat berharga yang kita tunggu selama ni .. lama saya menunggu saat untuk bagi hadiah hadiah ni ..

nie amanah allah swt untuk kita kan sayang tapi tak smpat kita nak rasa nikmat tggu semasa kelahiran awak dah pergi .. saya seorang je rasa ..

betul sayang awak cakap bila salah satu dari kita tak ada kita akan rasa hilaang dan tu yang saya rasa saat ni ..

saya terkilan sayang tak sempat masakan awak kari kambing yang awak minta awak dah pergi saya baru niat nk kejutan kan awak tapi saya plak yang dapat kejutan ..

sayang raya dah dekat makin dekat terasa makin terasa .. macam mana saya nak kuat waktu bangun tak pernah ajar saya untuk berdikari untuk hidup tanpa awak disisi untuk buat sesuatu tanpa awak ..

sayang lambat ni cukup terasa buat saya bangun pergi sekelip mata .. masih terbayang lagi senyuman awak masih terbayang gurau awak ..

masih terdengar awak twnya tahun nie tema raya apa kan .. masih terdengar awak ajak beli barang baby sebab awak pling bhgia bila tahu saya hamil ..

tahun ni raya saya sunyi sangat sayang sebab tak ade dah awak .. dah tak dpat selfie raya dengan awak .. puasa tahun nie tak dapat ke bazar dengan awak tak dapat belanja raya dengan awak ..

sayang kalau boleh pusing balik waktu saya nak hargai setiap saat dengan awak saya tak nak awak jauh dari saya walau seinci ..

saya nak dengar suara awak setiap saat .. tapi tak apa sayang saya akan selalu doakan awak selalu ingat awak dan saya janji akan jaga anak kita sebaik mungkin macam awak selalu pesan jaga sebaik mungkin.

Selalu baca al quran awak pernah ckap kan nak beli radio mengaji sebab nak anak dalam kandungan dengar tapi tak sempat sayang ..

anak kita dilahirkan tanpa bangun kemudian sayang tanpa dapat melihat muka ayah tanpa dapat mendengar suara ayah tanpa mendengar ayah azan ..

sayang walau awak tak ada depan saya dah tapi awas selalu dalam hati saya .. terima kasih bagi saya rasa jadi seorg ibu dan terima kasih sebab bagi saya rasa kasih sayang awak dan trima kasih jadi suami yang tbaik untuk saya ..

kerinduan nie hanya mampu ditangisi .. .salam sayang

Kisah rumah tangga

KISAH KE 2. isteri saya meninggaal dalam 3 minggu bersalin.kami usaha nak dpat anak hampir 4 tahun lepas kahwin …

Assalamualaikum.terbaca kisah pengalaman bro teman isteri masok LR.Beza pengalaman aku, isteri dijemput Ilahi muncul bersalin, sedih jika pandang wajah anak.

isteri sy meninggaal 3 minggu bersalin.kami usaha nak dpat anak hampir 4 thn lps kahwin.

Macam2 cara kami usahakan termasuk petrubatan moden, kg .siap berurut lagi.Bila tahu isteri mengandung memang bersyukur, sy cube banyakkan masa dengan isteri.isteri surirumah.

sebab kami mahukan yang terbaik untuk anak, sy daftar isteri untuk bersalin di salah satu hspital swasta.kalau sy sebut nama hspital tu, rata2 mesti kenal.

Masa nak bersalin, semua normal sy pom ada sama dalam LR.Lps bersalin isteri ok sihat, anak sihat.

Balik je kat rumah waktu lps tu badan isteri mula lemah dan sesak nafas.Saya bawak siteri ke hspital dan doktor mengesan ada kuman dalam drah.

punanya… masa isteri bersalin drah tidak dibersihkan seeloknya.umpana masih bersisa drah kat dalam.

Allah, berat sungguh dugaan, hanya isteri boleh bersama anak kami.anak yang masih belum kenal wajah ibu, yang masih memrlukn susu ibu

.sungguh demi Allah, aku tak kuat.Mujurlah ada keluarga dan rakan2 yang bnyak beri semangat.

2 minggu cuba melawan tp bila sel kulit dah maati, hampir seluruh badan isteri jadik hitam.

hasil penyelesaian kuman.Aku Cuba tak menangis masa bersama isteri kompilasi menemaninya d NICU, sebab kata doktor mungkin dia koma tapi dia bleh dgr dan rasa apa yang kita cakap.

Tp aku tak mampu, bila teringat anak kami yang masih kecil, sapa yg nak jaga anak nanti kalau isteri takde?

100% bergantung pada mesin oksigen akhirnya isteri pergi jugak.Aku cube sabar dan istifar sebab tiada satu pom di dunia milik kita ,semua milik Allah.

tapi aku bersyukur sebab aku sempat teman isteri masa dia nak melahirkan.

Ye,aku baca pasal kerinduan sorang suami pada isterinya yg meninggaal masa bersalin tu.Aku dapat memahami perasaan tu sahabat.

Dan ramai minta aku saman private hosp yg aku daftar tu tp kalau aku saman pom isteri tak mungkin kembali.

Dan hanya akan buat aku sedih kalau k es ni dibuka.Masa isteri pregnant,aku jaga makan pakai dia,apa yg dia nak makan,aku usahakan sampai jumpa tp hanya sebab ksilapan mereka,aku dan anak kehilaangan isteri dan ibu.

Anak sekarang mak aku dan mertua gilir jaga,aku dalam prosess untuk tukar tempat kerja kat kg untuk senang aku jaga dan uruskan anak sendiri.

Alahmdulillah, Allah hadirkan anak yang seiras isteri aku.sedikit banyak rasa rindu terubat bila tgk wajah anak.

Untuk lelaki kat luar sana, layan dan hargai isteri korang, kita tak tahu sampai bila jodoh kita.Alfatihah untuk isteri.